Betalings- og leveringsbetingelser

Shopping fra Bestair er enkelt, trygt og jevnt. Nedenfor finner du informasjon om våre kjøpsbetingelser som gjelder når du handler i vår nettbutikk. Du er velkommen til å kontakte oss hvis du har spørsmål.

Generelt om avtaler

Sikker e-handel

Betalingsbetingelser

levering

Returrett

klager

Generelt om avtaler

Bestair inkluderer ikke avtaler med mindreårige (under 18 år) uten målvaktens godkjenning.

En avtale blir bindende når kunden bekrefter at han eller hun har akseptert kjøpsbetingelsene på denne siden, og klikk deretter på “Kjøp” -knappen ved kassen.

Etter at kjøpet er fullført, mottar kunden en ordrebekreftelse via e-post, som inneholder vilkårene på denne siden og vilkårene for kansellering og klage.

Sikker e-handel

Vi hos Bestair jobber for en tryggere e-handel. Det er viktig for oss å få deg til å føle deg trygg når du kjøper på et av Bestairs nettsteder. Vår nettside overholder PCI DSS krav og har et SSL-sertifikat.

For oss sikre e-handel som kundene enkelt og trygt å gjennomføre kjøp på vår nettside med sikre og enkle betalingsløsninger som passer deg. Det betyr også at du som kunde i hver modus kan finne informasjon om kjøpet ditt.

På denne siden finner du all informasjonen du trenger om ditt kjøp, for eksempel hvordan vi håndterer, betalings- og leveringsbetingelser, tilbakekallingsrett og klage.

Vi overholder gjeldende svensk lovgivning og hjelper deg alltid med garantiproblemer.

Vi på Bestair synes å være kundens naturlige valg når det gjelder e-handel.

Betalingsbetingelser
Vi bruker de mest sikre betalingsløsninger i markedet.

forskuddsbetaling

Forhåndsbetaling finner sted på BankGiro-kontoen. Når du betaler, er det viktig at du alltid oppgir navn og bestillingsnummer slik at vi kan identifisere bestillingen din. Så snart betalingen din er registrert på vår BG-konto, vil bestillingen bli sendt. Dette tar vanligvis 2-3 virkedager fra betalingsdagen.

Bankgiro: 600-9179

levering
Grillen leveres på 3-10 virkedager.

Når grill- eller grillverktøyene blir sendt, vil ditt pakke / sporingsnummer bli sendt til din e-postadresse. Når levering nærmer, får du en telefon om leveringsdato og så kan du velge å godta tid eller velg en dato som passer deg. Hvis du ikke kommer til telefonen, vil du motta en SMS for levering.

Mindre pakker

Sendes normalt med PostNord eller TNT og tar 2-10 virkedager

Alle skipsskader må rapporteres til rederiet og signeres ved levering.

Normalt leveres en grill innen 3-10 virkedager (med endelig salgsbestilling).

Skulle leveransen bli forsinket, kontakter vi deg. Du kan kansellere kjøpet hvis vi ikke kan rette forsinkelsen innen rimelig tid.

Returrett

Som forbruker har du alltid 14 dagers rettsfrist i henhold til avstands- og hjemsalgsloven. Du må informere oss, skriftlig muntlig, at du ønsker å trekke seg fra avtalen. Din melding anses å ha blitt sendt på dagen du sendte den.

Vi refunderer innen 14 dager etter mottak av tilbakebetaling, bortsett fra at vi ikke har mottatt produktet i retur.

Kontakt oss via e-post eller telefon hvor du tydelig informerer oss om at du ønsker å trekke seg fra avtalen.

Oppsigelsesret via e-post:

info@kamadojoe.ee

Oppsigelsesret via telefon:

+372 5628 8355

Returnert for å bli sendt til:

postadresse

Bestair OÜ
Kadaka tee 63, Tallinn 12915
Estland

Følgende gjelder for anger:

Produktet skal returneres i en vesentlig uendret tilstand

Produktet må ikke brukes eller defekt.

Produktet må returneres i originalemballasje og med innvendig emballasje.

Produktet må være komplett med alt tilbehør og originaldokumenter.

Du kan selvfølgelig undersøke varen som er levert for å avgjøre om noe er galt med det. Men hvis du har brukt varene eller håndtert den på en måte som ikke er nødvendig, har vi krav på erstatning for eventuell nedskrivning.

Returner varen innen 14 dager

Når du angre på et kjøp, returner varen innen 14 dager. Du som forbruker er ansvarlig for retur. Husk at du er ansvarlig for varen til den er levert til oss. Vi foreslår Post Company Package, men det er ditt eget som bestemmer hvordan du skal returnere varen.

Avslag på tjeneste

Ved angrepet av installasjon (angrepet av tjenesten) er rettsfristen gyldig fra kjøpsdatoen. Hvis installasjonen er startet før angrefristen (14 dager) har utløpt, du som forbruker må betale en forholdsmessig andel av arbeidet utføres på den tiden da du endre tidspunkt for service.

bestilling av varer
Fradragsrett i henhold til Distribusjonshandelsloven gjelder ikke bestillingsvarer. Hvis et produkt er definert som ordreelement, angis dette under “Legg i handlevogn” -knappen på gjeldende produktside.

klager

Det kan oppstå problemer med grillen din, og når det skjer, er det lett å bli varslet. Heldigvis løser de fleste problemer ved å gjøre en enkel feilsøking. Les håndboken du mottok på kjøpstidspunktet, og se om du ikke klarer å rette opp problemene. Hvis du fortsatt er vellykket, er du alltid velkommen til å kontakte oss.

Dette gjelder klager:

Vi kan kreve et krav:

Få varen reparert eller avhjelpes (remedial).

Få et nytt element (retur).

Få et fradrag på prisen.

Avbryt kjøpet.

Hold inn med betalingen.

Krev skade.

Du kan ikke kreve alt på samme tid. Først av alt prøver vi å reparere varen eller reparere tjenesten. Hvis ikke, sender vi et nytt produkt. For å avbryte kjøpet og få pengene tilbake, må feilen betraktes som viktig. For å kunne kreve og kreve erstatning, må feilen ha vært slik at det medførte ekstra kostnader og tap for deg. Husk å lagre kvitteringer for utgifter og utgifter.

Den beste personen følger avgjørelsen fra General Klagenemnda i tilfelle en tvist.

Kontakt oss via e-post og / eller telefon med informasjon om klagen din. Husk at skriftlige klager er enklere å bevise og referere til.

info@kamadojoe.ee

Telefon (bryter): +372 5628 8355

tilbakebetaling

Tilbakebetaling skjer med samme betalingsmåte som kjøpet ble gjort. Hele beløpet refunderes, inkludert frakt, skatter og avgifter. Retur frakt er forbrukeren din. Dette gjelder for kansellering av kjøp, rettsmidler og klager.

GARANTI OG REGISTRERING 

Bygget for å vare livet ut
 
Begrenset livstidsgaranti på keramiske deler

Kamado Joe garanterer at alle keramiske deler brukt i denne Kamado Joe grillen og røykeren er frie for material- og produksjonsfeil så lenge den opprinnelige kjøperen eier grillen.

5 års garanti på metalldeler

Kamado Joe garanterer at alle metall- og støpejerndeler brukt i denne Kamado Joe grillen og røykeren er frie for material- og produksjonsfeil. Denne garantien gjelder i fem år.

 

3 års garanti på varmedeflektor og pizzastein

Kamado Joe garanterer at rammen til varmedeflektor, keramisk(e) plate(r) og pizzastein brukt i denne Kamado Joe grillen og røykeren er frie for material- og produksjonsfeil. Denne garantien gjelder i tre år.

 

1 års garanti på termometer og pakninger

Kamado Joe garanterer at termometer og pakninger brukt i denne Kamado Joe grillen og røykeren er frie for material- og produksjonsfeil. Denne garantien gjelder i ett år.

 

Når begynner garantidekningen?

Garantidekningen starter på opprinnelig kjøpsdato, og dekker kun den opprinnelige kjøperen.

 

Registrering

For at garantien skal gjelde, må du registrere grillen din.

 

Hva dekkes under garantien? 

Hvis en material- eller produksjonsfeil blir oppdaget under garantiperioden under normal bruk og vedlikehold, vil Kamado Joe etter eget valg skifte ut eller reparere den defekte komponenten uten kostnad for deg for selve komponenten. Denne garantien gjelder ikke for arbeidskrafts- eller andre kostnader knyttet til utskifting, service, reparasjon eller drift av grillen. Kamado Joe betaler alle fraktutgifter for garantideler. 

Denne garantien gjelder ikke for skader som skyldes misbruk eller bruk av produktet til andre formål enn disse som det er designet for, skader forårsaket av uriktig bruk, montasje, vedlikehold eller installasjon, skader forårsaket av ulykker eller naturkatastrofer, skade forårsaket av uautoriserte deler eller modifikasjoner, eller skader under transport. Denne garantien dekker ikke skader som følge av normal slitasje etter bruk av produktet (for eksempel riper, bulker, hakk og avskalling) eller endringer i grillens utseende, som ikke påvirker ytelsen.

Denne begrensede garantien er uttømmende og i stedet for alle andre garantier, skriftlige eller muntlige, uttrykkelige eller underforståtte, inkludert men ikke begrenset til garantien for salgbarhet eller egnethet for et bestemt formål. Varigheten av alle underforståtte garantier, inkludert underforståtte garantier om salgbarhet eller egnethet for et bestemt formål er uttrykkelig begrenset til varigheten av garantiperioden for den gjeldende komponenten.

Kjøperens eneste kompensasjon for brudd på denne begrensede garantien eller underforståtte garantier skal være begrenset som angitt her til utskifting eller reparasjon av defekt del. Kamado Joe skal ikke i noe tilfelle holdes ansvarlig for spesielle, tilfeldige eller følgeskader.

 

Forholdet til aktuell lovgivning 

Forbrukers rettigheter etter forbrukerkjøpsloven av 21. juni 2002 kommer i tillegg til garantien, og disse rettigheter berøres ikke av garantien. Det kan reklameres på ytelsen i sin helhet etter forbrukerkjøpsloven.